Consells per a prevenir el restrenyiment

CONSELLS PER A PREVENIR EL RESTRENYIMENT

Gran part de la població sol patir de restrenyiment al fer canvis en els horaris i l’estil de vida. Avui us donarem 5 consells per millorar-lo i en els casos puntuals poder solucionar el problema.

1 MANTENINGUEU UNA BONA HIDRATACIÓ

No espereu a tenir sensació de set

Si tens ganes de dolç, antulls o endarrers també és un signe que el cos es deshidrata

Així doncs beure aigua de forma regular

Per anar bé hauríem d’orinar 7 ó 8 cops al dia

  2 INCREMENTEU EL CONSUM DE FIBRA

Tinguem una alimentació rica en fibra, entre 25 i 50 g de fibra per cada 1000 Cal

Consum de fruites i vegetals

Posarem alguns exemples d’aliments amb fibra: trumfa (patata) bullida amb pell i fredes (24h de nevera ja que d’aquesta forma augmentem el seu poder prebiòtic), llavors mòltes (tahín) que podem posar en amanides i en els làctics, tapioca, plàtan, papaia i mango (no massa madurs)

Fruites seques, mores blaves i cogombres

  3 QUATRE ALIMENTS A TENIR EN COMPTE

Vegetals fermentats (Xucrut)

Kèfir orgànic sense pasteuritzar

Kiwi

Carxofa

  4 CINC SUPLEMENTS DESTACATS

Enzims Pancreàtics (Molt Interessants en Depuració i Efectius en aquest tema)

Magnesi (Laxant molt Suau)

Probiòtics (Salut Intestinal i hi afegim defenses)

Càscara Sagrada i Plantago Ovata (Laxants més agressius per a l’intestí)

 

TINGUEM UNA POSICIÓ CORRECTA PER A EVACUAR

Que els genolls s’acostin més a l’abdomen, això canvia la relació del recte i l’esfínter, i col·loca els òrgans i músculs de tal faiçó, que relaxa el recte i ajuda a buidar l’intestí d’una manera més còmode. Per tal d’aconseguir aquesta posició ens podem ajudar d’una petita plataforma.

Isolda Nogareda

CatalanEnglishFrenchGermanRussianSpanish
Aquesta web utilitza cookies pròpies per al seu correcte funcionament. A l\'fer clic al botó D\'acord, acceptes l\'ús d\'aquestes tecnologies i el processament de les seves dades per a aquests propòsits.    MÉS INFO
Privacidad
×